Septembrie, luni

Fiecare toamnă spune câte o poveste. Și fiecare poveste are câte un personaj principal, dar și secundar. Dacă ar fi să scrii tu povestea asta, cine ai vrea să fii? 
E luni și e toamnă. Încă mai miroase vag a vară, însă toamna e mai aproape ca oricând.Câteva frunze timide se plimbă pe străzi în voia vântului.Le privesc. Mi-aduc aminte de vechea eu. Ar fi trebuit să-mi fie dor, nu?
Însă nu îmi e. Vreau să ascult vântul.Să mă prind în dansul lui și să mă joc cu frunzele arămii. Miroase a toamnă iar venele îmi sunt pline de ea, de toamna, mea. Mi-ar fi plăcut, dacă aș fi putut alege un anotimp din toate cele patru, mi-ar fi plăcut să fie toamnă mereu. Dar nu se poate. 
E luni și e septembrie. E un nou început. Iubesc începuturile.Iubesc să le fac să fie altfel. Vreau să fie altfel.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Între două priviri și o atingere

Tu mi-erai omul legat de a mea fire

Me, myself and I in the night