Cosmos în cuvinte (1)

"Vezi tu..." - Mi-a spus; "Oamenii îmi înăbușă existența. E atât de greu să le explic că eu sunt o contradicție, ca eu trăiesc răvășită , ca viața mea e în dezordine și că tocmai asta face parte din mine. Și că dezordinea este , de fapt, ordinea mea. E greu să îi mulțumești, și chiar nu îmi doresc. Am alte aspirații.  Dar cum aș putea să le spun? Sunt făcută să scriu, să privesc, să simt, să public... Ei vor să mă îmbrac în alb zi de zi și să salvez vieți. Eu nu sunt așa.  Eu vreau să fiu liberă, așa sunt contradicțiile. Libere. De prejudecăți. De așteptări.
Nu sunt niciodată aceeași. Într-unele zile sunt Diana. În altele, Sonnja. Apoi, Maia. Uneori Mirimah, alteori Meredith sau chiar Toprak - pentru ca miroase a libertate." 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu mi-erai omul legat de a mea fire

Între două priviri și o atingere

Me, myself and I in the night