Marea - ceva de neatins



Valurile mări nu au putut risipi iubirea ce ți-o port. Poate că încă te mai iubesc. Și asta mă face să fac o artă din a ascunde ceea ce simt.
Au mai rămas doar câteva rămășite de care mă mai lovesc pentru că timpul nu a reușit să-mi curețe rana îndeajuns.Dar va trece și știu că totul mă va lăsa rece.Acum a mai rămas doar cenușa pe care timpul nu a reușit să o sufle. În acest moment pot spune cu exactitate doar un singur lucru: Vântul este precum timpul. Nu îl poți vedea, dar îl poți simți - curăță totul.
Ochii lui căprui au rămas întipăriți în firul timpului. Fanteziile pe care le trăiesc acum, dacă le pot numi așa, au lăsat în mine o stinsă pasiune...Însă valurile o vor risipi și pe ea, cum risipește nisipul la mal - se va risipi tot ce ține de el.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu mi-erai omul legat de a mea fire

Între două priviri și o atingere

Me, myself and I in the night