Îți mulțumesc pentru trecut



Dacă aș mai avea vreodată ocazia să îți vorbesc, să fim față în față, să ne privim și apoi să ne ascultăm, ți-aș spune că îți mulțumesc.Îți mulțumesc pentru amintiri și pentru că ai trecut prin viața mea.Ai reprezentat o experiență frumoasă, o anumită etapă a trecutului pe care mi-o voi aminti mereu zâmbind.Am înțeles târziu că noi de de fapt am reprezentat un timp impersonal.Ne-am aflat la granița dintre trecut și viitor, tu- prins în trecutul meu, eu – ancorându-mă în viitor.Ți-aș spune că îți mulțumesc pentru experință.Am avut multe de învățat. De asemenea, lăsând amintirile la o parte, aș vrea cel mai mult să-ți mulțumesc pentru trăiri. Niciodată, până în momentul în care te-am cunoscut, nu am simțit că trăiesc la intensitatea aia.Mi-am simțit inima zdrobindu-mi pieptul cu bătăile nebune.Mi-am simțit sângele pulsându-mi,venele zbătându-se și respirația scăzând la auzul vocii tale.Am simțit o fericire dulce-acrișoară, am plâns, nu te-am înțeles ca mai apoi, a doua zi, să mă trezesc că mi-e dor de tine.Te-am alungat cu propriile cuvinte. Am crezut că-mi respecți tăcerea pentru că ți-am cerut-o, dar adevărul era că nu te interesa.Și acum, în final, îmi mulțumesc mie pentru că am avut puterea să culeg binele din rău, pentru că am știut să fac diferența și pentru că am plecat atunci când am simțit că nu mai aparțin. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Între două priviri și o atingere

Tu mi-erai omul legat de a mea fire

Me, myself and I in the night