Zâmbetul tău poate fi singura bucurie a unui necunoscut




Întodeauna diminețile au reprezentat o sursă nesecată de necunoscut. 
Deschid fereastra, o adiere rece îmi învăluie corpul într-o mulțime de senzații.Mă opresc pentru o secundă, cuprinsă de beatitudinea momentului și ascult liniștea. E dulce și mă dezmiardă, promițându-mi o zi minunată. Vântul mi se joacă cu firele de păr și-mi atinge umerii. Îmi savurez ceaiul și privesc. De aici, de sus, oamenii sunt într-o continuă ambuscadă, aleargă, se grăbesc și nu privesc nici măcar pentru o secundă în jur. Se lovesc unii de alții, își aruncă o privire urâtă și merg mai departe. Mă uit la ei și constat că sunt prinși în monotonia zilnică.Au uitat să mai zâmbească și să-și ofere un gând bun, un ,,îmi pare rău” sincer. Zi de zi,suntem într-o alergare continuă și trecem atât de ușor pe lângă lucrurile simple,dar care contează cu adevărat. Ne aruncăm cuvinte grele și mergem înainte doar de dragul faptului de a părea puternici. Puternic,cu adevărat,e acel om care după o noapte de lacrimi,care încă nu s-au uscat și amenință să strice o zi, își pune zâmbetul pe față și
își dă voie să simtă totul la o intensitate maximă chiar dacă cu o zi înainte a fost rănit. Încă e. Dar totul ține de perspectiva acestuia pe care alege să o abordeze. Oferă zâmbete, oferă mulțumesc-uri, oferă cuvinte calde și sincere atingeri. Așa ar trebui să fie fiecare dimineață, ar trebui să ne oferim șansa unui nou început. Ar trebui să ne injectăm doza de speranță și să o luam de la capăt. Ce a fost ieri, a trecut. Astăzi, e altfel. Astăzi, dimineața miroase a mosc și e liniștită chiar dacă dincolo de ușă te așteaptă o întreagă armată de profesori sau un serviciu care nu e tocmai cum ți-ai fi dorit.Zâmbește-le, oferă o parte din sufletul tău fiecăruia pentru că zâmbetul tău poate fi singura bucurie a unui necunoscut. Învață să-ți lași amprenta în fiecare loc și în sufletul fiecărei persoane, dar ai grijă ca acea amprentă să fie caldă,plină de speranță și amintiri frumoase. Oferindu-le lor,îți oferi de fapt,ție. Și cred că meriți să ai parte de o zi plină de căldură,
Dă-ți jos masca, pune-ți zâmbetul și lasă dimineața să-și facă efectul. Somnul e pe pernă, cafeaua pe masă și speranțele în suflet.Acum ești pregătit să începi o nouă zi. Dă-ți voie să simți.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Între două priviri și o atingere

Tu mi-erai omul legat de a mea fire

Me, myself and I in the night