Give us a little love

Mă auzi când vorbesc cu tine? Sau cuvintele mele îți scaldă în liniște simțurile? Tu vrei ca eu să fiu piesa ta pusă pe repeat.Eu vreau să fiu doar aer.Să trec pe lângă tine,să-ți dau fiori.Să mă asculți când vreau să murmur ceva... Tu nu mă înțelegi, la o adică, de ce ai face-o? Sunt aici.Te privesc și îmi doresc ca tu să mă înțelegi.Dar nu. Mă consideri o noțiune abstractă.
Mă privești prin ochii altcuiva, pentru că dacă m-ai privi prin ai tăi, ai simți. Tu ai simțit întotdeauna cine sunt și ce-mi doresc.Unde ești? Te aud.Dar nu te pot distinge... Mulțimea asta de oameni mă îneacă.Nu te găsesc și mă împiedic de ei. Mi-au mușcat sufletul, acum sângerez. Ascultă-mi simțurile.Deslușește ce simt. Mă auzi? Cu tine vorbesc... Ia-mă de mână. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Între două priviri și o atingere

Tu mi-erai omul legat de a mea fire

Me, myself and I in the night