Gemeni și aer

Am căutat mult timp să-mi deslușesc firea, nu puteam înțelegeam sub nicio formă că bipolaritatea face parte din mine.Nu-mi-era teamă de ce ar crede lumea.Mi-era teamă de cum aș fi putut să mă văd eu, mi-era teamă de impactul pe care eu aș fi putut să-l am asupra mea.Am acceptat târziu, că de fapt e o caracteristică principală a zodiei mele. Am înțeles că sunt aer, iar aerul e o forță nestăpânită. Și am mai înțeles că nu am de ce să mă lupt cu asta.E parte din mine, și ar însemna, automat, să mă reneg; sau mai bine spus, să neg ceva ce mă face fericită. Pentru că admit sau nu, îmi place la nebunie firea mea schimbătoare, modul abstract în care pot calcula o situație.
Nu pot să mă plafonez la o singură soluție;în sinea mea, negreșit, caut altele. Nu toți s-au obișnuit cu firea mea, mulți o consideră ieșită din comun. 
Însă n-am nevoie de toți. Ne definim de fapt, prin persoanele pe care le avem alături.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu mi-erai omul legat de a mea fire

Între două priviri și o atingere

Me, myself and I in the night