Mi-e dor de tine și cuvintele-s puține



Îți scriu pentru că mi-e dor de tine și pentru că acum tu ești la 200 km. de mine. Îți scriu pentru că e mai simplu așa, pentru că va veni un moment în care vei citi toate aberațiile mele și tot ce am simțit. Ești cea mai importantă persoană pentru mine; dragostea pe care ți-o port nu se poate măsura în nici o cifră, număr și de asemenea nici în cuvinte. Știu că treci printr-o perioadă grea, tocmai de aceea nu mai e nevoie să-ți spun că sunt lângă tine, sufletește. Te iubesc așa cum cerul își iubește nori; chiar dacă-l doare uneori, încă-i susține. Te iubesc așa cum florile iubesc apa; am nevoie de tine pentru a trăi. Te iubesc așa cum respir; mi-ești vital. Te respect pentru toate dățile în care ai știut cum să-mi modelezi caracterul ( pentru că știi sau nu, accepți sau ba, ești piatra mea de temelie) ești suma a ceea ce eu sunt azi. Și sper că am reușit să te fac mândru de mine măcar într-o măsură de 0,01%. Nu știu cine aș fi fost astăzi dacă tu nu ai fi fost în spatele meu. Îți mulțumesc pentru fiecare dată în care lacrimile mi-au oprit cuvintele ca și un nod în gât, iar tu mi-ai înțeles tăcerea. Ai simțit când a fost nevoie să mă ajuți și când a fost nevoie să mă lași să mă zbat, să mă lupt, să obțin tot ceea ce am vrut sau am avut nevoie. Trebuie să-ți fi fost greu să mă lași să plec, să mă vezi odată la 3 luni și chiar și atunci timpul nostru să fie limitat. Fără încrederea ta, cu siguranță nu aș fi ajuns cine sunt azi. Îți privesc deseori firele cărunte și pielea mi se zbârlește. Când a trecut timpul? O să rămâi lângă mine mereu, nu? Îți mulțumesc pentru cuvintele de astăzi, pentru ” Adnana, pentru mine… E puțin spus că o iubesc,F. Pentru mine e totul.” -Mereu când îmi spui că mă iubești simt că lumea e a mea și nu mai am nevoie de nimic.Nu știu cum aș putea să mă trezesc dimineața fără să știu că acolo, undeva, niște brațe puternice și o privire caldă mă așteaptă acasă. De ai putea să te vezi prin ochii mei, ai vedea cât de mult te respect numai pentru faptul că atunci când viața nu e tocmai “roz”, tu îmi spui cu zâmbetul pe buze că e bine dar cã se poate și mai bine. Ești modelul meu, ești iubirea supremă pe care o dețin.

Te iubesc tati, abia aștept să te strâng în brațe. Te iubesc. Te iubesc, tati

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu mi-erai omul legat de a mea fire

Între două priviri și o atingere

Me, myself and I in the night