Elementul X

"Bună,X. Nici nu știu cât timp a trecut de când nu am mai vorbit. Poate câteva luni sau poate o veșnicie, habar nu am. Am pierdut noțiunea.Probabil te așteptai să-ți spun că mi-e dor de tine și-mi lipsești.Dacă te-ai fi întors acum câtva  timp, asta ai fi auzit.În schimb, azi, lucrurile stau altfel.
Nu mai faci parte din prezent. Te gravezi fin în trecut.Spun fin, pentru că nu te mai simt. Se întâmplă uneori să ne oprim și să privim la tot ce a fost.
Astăzi m-am oprit. Și ca să vezi, nu mai ești aici. Dacă te întrebi "de ce?" răspunsul e simplu: ai avut grijă de tot , în detaliu.Nu te urăsc și nu-mi ești nici măcar antipatic."


Dar în același timp nici nu mai pot să continui, mă simt atât de goală,rece și a nimănui.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Între două priviri și o atingere

Tu mi-erai omul legat de a mea fire

Me, myself and I in the night