Zmeul



Aud picurând în partea dreaptă stropi de cafea ce îmi zdruncină conștiința.Încerc din răsputeri să asimilez totul și să creez o simetrie între ceea ce sunt, ceea ce gândesc și ceea ce vreau să exprim.Dar uneori se creează, mai degrabă, un paradox superficial și ajung să înșir cuvintele precum o pecetă măsluită de timp. Mă repet de atâtea ori, pentru că, în ceea ce mă privește, nu am o continuitate. E ca și cum asta a devenit fraza zilei.
Și totuși.
Si totuși scriu de parcă îmi oferă puteri de a mă transpune și a ajunge în timp. În timp, unde vreau, unde simt, unde coiincid cu trăirile. Nu am oprire pentru că mi-am dăruit ultimul dram de speranță Zmeului. Zmeul meu, care zbura de fiecare dată când eram mică.Galben și conturând o asimetrie perfectă. Oamenii mi-au zis că sunt nebună, că trecutul își are locul undeva, prezentul altundeva și viitorul, viitorul - pe undeva, pe aici.Mi-au spus că duc în mine o încărcătură de sentimente și emoții, pe care ,poate, ar trebui să le las deoparte. Ce ar însemna, cu adevărat, asta? Să mă pun într-un colț, de rușine, și să accept. Și astfel, nu ne-am rezuma, noi, oare, la viitor?La clipa în care, nestăvilite de atâta așteptarea, energiile spiritului nostru ar valsa negreșit?Cum aș putea să îmi conturez eșența, aderând,nevoit, la apartenență? De ce m-aș limita la a-mi numi timpul, când tot ceea ce fac e să creez o înlănțuire de sentimente aflate în contradictoriu? Nu aș putea să mă opresc undeva, pentru că înaintez cu viteza luminii spre ceea ce se numește evoluția propriei conștiințe.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Me, myself and I in the night

Alter Ego

Tu mi-erai omul legat de a mea fire